Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 12 januari 2008

Eline en Mark

Vanmorgen een hele gezellige fotoshoot gehad met dit stel:

Het was de bedoeling om leuke foto's te maken voor hun trouwkaart en dat is zeker gelukt! We hebben natuurlijk nog veel meer foto's gemaakt dan deze 2, maar die laat ik hier nog even niet zien.... Komende week ga ik daar wat moois van proberen te maken, en ik zal het resultaat tzt wel showen als de kaarten verstuurd zijn.
Ik verheug me al op de trouwreportage van 25 april, dat gaat vast heel gezellig worden!

3 opmerkingen:

  1. ziet er een super paar uit !!!
    leuk zo een reportage !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat maak jij een mooie foto's en dat roodborstje wat mooi Krijg er scapkriebels van
    Liefs Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 25 april! da's ook mijn trouwdag. Kan nu alvast niet meer stuk voor ze :-)

    BeantwoordenVerwijderen