Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 15 januari 2008

Rozen en Ringen

Voor weer een andere trouwkaart ben ik bezig geweest met rozen en ringen. Eerst natuurlijk een bosje rozen gekocht...het duurde een paar dagen dat ze ver genoeg uit waren om te fotograferen, maar zo vond ik ze wel mooi. Ik heb allerlei verschillende dingen uitgeprobeerd, en het bruidspaar mag nu een keuze maken. Deze zitten daar niet bij, als de kaart klaar is zal ik die ook posten en de overige foto's laten zien.




6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Uit nieuwsgierigheid breng ik nu gelijk een bezoekje aan jouw blog; wat zalig om van je hobby ook je beroep te kunnen maken. Ik heb net even genoten van alle prachtige natuurfoto's; de mooie plekjes in Zwitserland zijn zó herkenbaar - dat is nl. mijn favoriete land. Veel plezier met bloggen en de fotografie!
    groetjes van monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's ! watvoor toestel gebruik je en welke lens gebruik je om dit voor elkaar te krijgen ??
    Ik lees in het vorige comment iets over Zwitserland, daar ben ik grotendeels opgegroeid, ik ga even zoeken op je blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eliane,

    Ik gebruik een canon 5d, voor deze rozen foto's met 70-200 mm lens erop.De foto's van Zwitserland staan op mijn website www.fotovierhout.nl
    groetjes geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom toevallig op dit blog terecht.
    Toppie.
    Eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen