Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 30 januari 2008

TULPEN (2)

Ik blijf nog maar een beetje in voorjaarsstemming....gisteren zag ik bij de supermarkt deze aparte tulpen, ik kon ze niet laten liggen!


De vorige bos was al weer in de prullenbak verdwenen dus ik kon wel wat nieuws op tafel gebruiken. Niet zo'n megabos als van de markt, maar wel heel mooi en apart.
Ik heb ook wat nog potjes narcissen en blauwe druifjes meegenomen, dus binnen wordt het hier al helemaal voorjaar! Dat zou je buiten nog niet zeggen. Vanmiddag was het gelukkig wel droog dus lekker een eind kunnen lopen (dat is vaste prik op woensdag). Er sprongen nog 3 herten vlak voor ons het pad over...ik had geen camera bij me, hoewel ik meestal mijn kleine ixus wel in de zak heb, maar ze waren toch veel te vlug weer weg om te fotograferen. Even later kwamen ze ook nog weer terug rennen, om snel weer in het bos te verdwijnen, een mooi gezicht!

1 opmerking:

  1. dat zijn speciale tulpen !!!
    ze hebben een broske.

    en terug super foto's he !!!

    BeantwoordenVerwijderen