Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 22 januari 2008

TULPEN

Zaterdag had ik een megabos tulpen meegebracht van de markt in Haarlem, waar we een dagje gewinkeld hadden. Met het trieste weer van de afgelopen dagen had ik zo een stukje voorjaar en vrolijkheid in huis. Ik was steeds al van plan er wat foto's van te maken, maar toen vanmiddag de zon (heerlijk!) uitbundig naar binnen scheen precies op de tafel met tulpen ben ik even lekker gaan spelen met het licht.

De zwarte achtergrond wordt gewoon gevormd door onze bruine bank....
De blaadjes lijken wel doorzichtig met de zon zo fel er op
Dit vind ik zelf de mooiste van de serie geworden.

Het is jammer dat ze zo snel weer dood gaan, maar dan kopen we maar snel weer een nieuwe bos!

4 opmerkingen:

  1. Mooi!! Goed idee om het voorjaar in huis te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn er nu al tulpen !!!
    heel mooie foto's !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's, idd vooral die laatste dat samenspel tussen licht en donker. Helaas hebben wij hier de zon niet gezien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende foto's! Krijg helemaal zin in het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen