Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 9 januari 2008

zelfstandig

Jawel...het is zover...ik heb me gisteren ingeschreven bij de kamer van koophandel en ga voor mezelf beginnen! Nog een paar maandjes in Heerde werken en dan gaat het gebeuren! Een nieuwe site en weblog horen daar nu alvast bij...hoewel...een blog bij houden...ik ga t proberen en we zullen zien wat het wordt. Ik vond blogs eigenlijk een beetje onzin, maar ik moet toegeven dat ik sinds een tijdje graag een aantal blogs lees of bekijk, dus misschien vindt iemand het ook wel leuk om deze te lezen en te bekijken:-)

Laat ik maar starten met een winterse foto van vorige maand, toen de wereld wel een sprookjesbos leek, ik ben er op uitgegaan naar het engelse werk en heb flink wat foto's geschoten. Een aantal ervan staan ook op mijn website, dus wil je meer zien ga daar dan even kijken.

Mooi hoe alles bevroren was, elk draadje werd zichtbaar
Ook mooi: hangend ijs.

6 opmerkingen:

  1. Wat een eer om als eerste een berichtje op je blog te mogen achterlaten! Wat een prachtige foto's. Ik heb ook meteen even je website bezocht en zie daar ook veel moois! Succes met je eigen zaakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw !!! wat een fantastische foto's !!!!
    welkom in het blogwereldje !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welkom in de blog wereld!!!
    Hardstikke leuk! En als je zulke mooie plaatjes blijft schieten (en plaatsen) dan kom ik nog eens terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er goed uit dat zwarte,komt me bekend voor ... ;-) .Ik zie je morgen in Heerde..

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je blog en wat een schitterende foto`s zeg, en wat spannned voor jezelf beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes met je zaak Geertje ! :-)

    Ik ben benieuwd hoe jij het hebben van een blog gaat ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen