Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 7 februari 2008

actiefoto's :-)

Vandaag (waarschijnlijk) de laatste trouwreportage voor mijn werkgever gemaakt...ik werk nog tot 1 april daar, maar er staan in die tijd geen reportages meer gepland. Mijn collega die het daar van me over gaat nemen liep een dagje mee vandaag....zo kwam ik er zelf ook eens op...in actie :-)
Ze troffen het wel met het weer vandaag. En ik zie dat ik mn zonnekap er niet op heb gezet...maar ja, op dat moment scheen de zon ook niet. Later heb ik m er wel opgezet...voor de foto's is het meestal mooier als de zon een beetje weggaat, al was ik ook wel blij dat ie scheen natuurlijk na al die regen!
Morgen heb ik voor mezelf een reportage, ik hoop dat het weer dan net zo meewerkt, en dan zal ik zeker ook een paar plaatjes van het bruidspaar plaatsen!

2 opmerkingen:

  1. En dan wordt er gezegd dat ik er altijd vreemd bij lig als ik een foto maak.... Vandaag even een andere camera gehaald, ben nu in het bezit van een 1Dmk2.
    Je moet toch wat als je sportfotograaf wil worden...
    Kan hem morgen meteen ff goed testen als ik met Gerrit en Bart Jan die ski foto's ga maken. Zaterdag ben ik in Zwolle bij het eredevisie volleybal. Het begin is er, als ik weer tijd heb kom ik ff koffie doen.. (misschien wel met een heerdenaartje..)

    Zal binnenkort mijn actiefoto's ook weer online zetten.. Veel plezier morgen..

    Arjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das mooi, een nieuwe cam!
    Hoop je binnenkort te zien in t heerdense, met heerdenaartje natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen