Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 22 februari 2008

mezen en mussen


Het is de laatste dagen weer een drukte van belang in en om de vogelhuisjes in de tuin. Het blijft leuk om naar te kijken. En om er foto's van te maken, ook al heb ik dat vorig jaar en het jaar daarvoor en daarvoor ook al tig keer gedaan :-))
Het zijn vooral mezen en mussen die langskomen, op een gegeven moment zaten er 11 pimpelmeesjes tegelijk op 1 huisje, en de mussen zijn af en toe niet te tellen...daarom vandaag dus maar eens wat mezen en mussen om te showen:






1 opmerking:

  1. wat een mooie foto's van die mussen en mezen meestal zijn ze zo snel dat de foto wazig is , maar bij jou zijn ze haarscherp !
    Heb eindelijk weer wat tijd om alles bij te lezen en ik zag mooie reportages voorbijkomen...

    BeantwoordenVerwijderen