Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 18 maart 2008

Knoppen

Vanmorgen even een snel rondje door de tuin gemaakt met de camera. Het leek zo mooi buiten met de zon en de blauwe lucht, maar brrr, wat was het koud! Inmiddels klettert de regen ook al weer tegen de ramen.
Maar wat loopt alles al weer uit in de tuin, zoals de seringstruik waar de knoppen al weer in zitten.......de sierkers die al roze begint te kleuren...
...en de magnolia die al bomvol knoppen zit....
...ik hoop dat ze nog even een beetje in de knop blijven met dit weer, want anders ben ik bang dat de nachtvorst die ze voorspellen voor komend weekend alle bloemen weer bruin kleurt...
Dat zou toch jammer zijn van al die knoppen. Hij is ook extreem vroeg dit jaar, het is nog maar maart. Hopen dat het goed gaat met de vorst, want het is en blijft een prachtige gezicht zo'n boom vol 'tulpen'!

2 opmerkingen:

  1. de natuur is toch schoon he !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtige foto's. Hier valt het nog best mee met de knoppen eigenlijk. Maar dat ligt misschien meer aan wat ik in de tuin heb staan?

    BeantwoordenVerwijderen