Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 14 maart 2008

lammetjes!

De eerste lammetjes zijn hier inmiddels weer geboren...Deze drieling is nog maar een paar dagen oud en ligt nog lekker in de stal onder de warme lampDit lammetje, van een week oud ligt al lekker te genieten van het zonnetje
Ook de eerste 2 lopen al lekker buiten.
Vanmorgen zijn er weer 2 geboren en de komende weken komen er nog een aantal bij als het goed is, es kijken of ik dan een keer een groepsfoto kan maken, dat zal niet meevallen vrees ik!

5 opmerkingen:

  1. Wat lief!! Dit zijn trouwens wel ontzettend mooie lammetjes, met die zwarte vlekjes. Ben benieuwd naar de groepsfoto. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een bezoekje op mijn weblog vraagt natuurlijk om een tegenbezoekje! Wat een mooie foto's maak jij, prachtig zeg. Die tulpen en dat kleine babietje Merel en de vogeltjes. Geweldig zeg! Veel succes met je eigen zaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattige lammmetjes , ik heb er nog geen een buiten gezien.

    BeantwoordenVerwijderen