Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 11 maart 2008

trouwkaart (1)

Hoog tijd om weer wat te laten zien...zoals beloofd nog de trouwkaart met de rozen die ik gemaakt heb. Dit is de uiteindelijke foto geworden:
Het is een vierkante kaart, maar van de voorkant is ca. 5 cm afgesneden, op de rand van de foto. De namen staan dan dus aan de binnenkant en die zie je door het doorzichtige velletje vellum heen wat er om heen zit en wat dus wel doorloopt. Volgen jullie het nog...maar even een plaatje ter verduidelijking!
Ik heb ook nog bijpassende kaartjes voor de de daggasten gemaakt. De kaarten zijn wel bij een drukkerij gedrukt trouwens, de kleine kaartjes heb ik zelf geprint.
Ze staan mooi te pronken hier, want het is mijn broer die gaat trouwen op 4 april a.s...we kijken er al helemaal naar uit!

2 opmerkingen: