Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 25 maart 2008

vrij gezellig

Afgelopen zaterdag hebben we het vrijgezellenfeestje van Dirk Jan en Willeke gevierd. De heren gingen 's middags karten en bowlen en de dames gingen servies beschilderen. 's Avonds hebben we met de hele club samen gegeten. Een kleine impressie van de middag.

daar komt de bruid...
allemaal ijverig aan het schilderen!
Dirk Jan en Willeke hebben er een bont servies bij!
"Ik wil het lelijkste bordje maken"
Kadootjes voor de a.s. bruid
pret in de ballenbak

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg, zo'n servies beschilderen. En mocht het bruidspaar dat allemaal zelf houden? Supercadeau!

    BeantwoordenVerwijderen