Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 5 april 2008

Mooie dag!

Gisteren hebben we een prachtige dag gehad, de trouwdag van mijn broer Dirk Jan met zijn Willeke!

Ik mocht de foto's maken, en dat was dus een drukke dag, maar wel heel erg leuk! We hebben in Elburg de trouwfoto's gemaakt; het was wel een beetje koud maar gelukkig droog en eigenlijk prima fotoweer. Ze hadden er helemaal zin in en het is dan ook een hele leuke spontane reportage geworden!

Naast fotograaf was ik ook nog getuige...beetje lastig als je foto's moet maken, maar Elbert heeft mij ook even op de plaat vastgelegd :-)

Tussen de bedrijven door ook nog bedankkaartjes gemaakt...dat was wel even stressen, maar het is gelukkig allemaal goed gekomen! Verder hebben we een enorm leuke dag gehad, met een mooie kerkdienst, een heerlijk diner en een gezellige avond!
Meer foto's van het bruidspaar staan al op mijn website!

2 opmerkingen:

  1. moet een heel leuke dag geweest zijn !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's. Iedere keer als ik die foto's van die lammetjes zie moet ik glimlachen. Wat een schattige beestjes.
    En lente!!! Prachtig seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen