Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 21 april 2008

nieuw speelgoed

Nét binnen (....all the way from Honk Kong...vrijdag besteld en nu al hier!) Mijn nieuwe speeltjes:
2 pocket wizards
o.a. om mijn flitsset draadloos te kunnen gebruiken, maar ook om de flitser vaker van de camera te halen en deze draadloos te kunnen gebruiken a la strobist.
Gisteren die strobist site eens wat uitgebreider doorgeneusd, genoeg te leren nog! Eerst maar eens beginnen met deze dingen te leren gebruiken, ik zit dus voorlopig even in het zonnetje mét de gebruiksaanwijzing hiervan.
Morgen moet ik een paar portretjes maken voor een tijdschrift (Hey, klinkt dat stoer of klinkt dat stoer ;-)) es kijken of ik het aandurf om ze dan al mee te nemen of dat ik het nog maar even op de oude vertrouwde manier doe....

1 opmerking:

  1. dat klinkt inderdaad stoer !!!!
    proficiat !!!
    en veel speelplezier !!

    BeantwoordenVerwijderen