Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 20 mei 2008

Hongerig

Later meer van Terschelling, eerst even deze hongerige mussen... Al een paar jaar zit er een mussennest in een aardbeienpot die hier aan het huis hangt. Hij hangt te hoog om er goed in te kunnen kijken, dus de jonkies had ik nog niet gezien, wel flink horen kwetteren. Net zat ik even buiten te eten, en vloog moeder mus continu heen en weer om haar jongen te eten te geven. Al kwetterend kwamen ze steeds met hun koppies boven de rand uit, dus de camera in de aanslag gehouden en heel stil blijven staan tot moeders weer aan kwam vliegen!









4 opmerkingen:

  1. Prachtig hoe je dit kon vastleggen.
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé, dit zijn prachtige, scherpe foto's! Heel mooi om te mogen bekijken. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiedag wat een prachtige plaatjes. Dat juist u dit weer moet zien zeg. Mam naast me is jaloers :)
    Erg mooi!

    Greets Mam en Maaik

    BeantwoordenVerwijderen