Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 27 juni 2008

Geert en Bertha

Vandaag weer een feestelijke dag; de trouwdag van Bertha en Geert. In Hattem hebben we de trouwfoto's gemaakt.
Ik heb er weer van genoten :-)
Nu even een zomerstop met de trouwreportages en dan vanaf eind augustus weer volop bruidsparen!

7 opmerkingen:

  1. Mooie foto's weer. En dat haar van de bruid: fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's en het 'bedankkaartje' is een mooie afluiting zo. Heb een fijn weekend.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bedankkaartje vind ik weer prachtig, vierkant en dan inzetten erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat grappig, ik herken 't ! heb ooit een blauwe maandag in hattem gewoond, vlakbij deze plekjes dus ! leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben blij dat ik er weer af ben , heb dus hélemaal niets met trouwen en jurken die ook nog es een sleep hebben ..vreselijk ....maar ziet er goed uit ..de foto's ....;))
    fijne avond hoop dat je afkoeling heb ..want is hier 32 gr....*zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige foto's terug !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi, je hebt een award gewonnen !!!!!
    een hele dikke proficiat.
    kijk maar eens op mijn blog, daar vind je meer info

    BeantwoordenVerwijderen