Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 13 juni 2008

Henk en Marjolein

Gisteren een bijzondere trouwreportage in Putten, niet met 2 maar met 6 personen. Henk en Marjolein, samen met hun kinderen Ploni, Evine, Arthur en Herco stapten in het huwlijksbootje. Hoewel het donker en soms wat bui-ig was maakten ze er samen een stralende dag van!
en ook met plu's kan je leuke dingen doen!



Het was weer een voorrecht om erbij te mogen zijn en alles vast te mogen leggen. Ook de kerkdienst was indrukwekkend, en dan voelt het niet als werk, maar ben ik alleen maar dankbaar dit te mogen doen!


6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's weer. Vooral ook die onderste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Als je met plezierje geld verdiend voelt het niet als werk!

    groetjes en geniet van het weekend,

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat lijkt me ook het leuke van zulk werk. dat je erbij mag zijn, telkens weer, op de mooiste dag van hun leven...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige reportage heb je gemaakt zeg!!
    Hier kun je trots op zijn.
    Woon je in Putten?
    30 jaar geleden heb ik er wel gewoond, een mooie plaats.

    Gr Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank voor de complimenten..
    @marrie: ik woon zelf in wezep, half uurtje bij putten vandaan, maar voor een trouwreportage rij ik overal naar toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke reportage, de foto met de paraplu's is heel leuk en origineel en de laatste ook erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen