Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 17 juni 2008

ISABELLE

Dit is Isabelle:
Geboren op 28 april 2008, veel te vroeg en o zo klein...
Maar toch ook zo sterk en een vechter, want, al zijn er nog veel zorgen, het gaat gelukkig steeds iets beter!
Ik zou foto's maken voor het geboortekaartje en dat heb ik 2 juni mogen doen op de afdeling neonatologie in het ziekenhuis. Gisteren viel het kaartje in de brievenbus:Lieve kleine Isabelle, moge God jou en je ouders met Zijn Kracht, Zorg en Liefde omringen!

6 opmerkingen:

  1. Wat klein, wat een vechtertje. Dat de kaartjes verzonden zijn betekent dus dat het goed met haar gaat neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve serie ..
    leuk kaartje geworden ...ja wie dat fliepsen heeft verzonnen hé !!
    whahahahahahahaha .. je moet maar zo denken doet niets af aan mooie foto's maken hoe je het ook noemt ... en die ijsvogel ?? kom je vast nog wel tegen ;)
    groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo teer en toch zo sterk omringd met liefde, heel mooi in beeld vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lijkt me dit moeilijk, foto's maken met natte ogen.
    Vertederend Geertje en je hebt Isabelle prachtig neergezet.
    Ook ik neem aan dat het nu goed gaat en dat je wens bij de laatste foto in vervulling is gegaan?
    Heb een goed weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie meid is ze toch! Erg ontroerend om deze foto's te zien! We houden veel van haar, ze is ons erg kostbaar. Wat een groot geschenk is ze toch.

    Groetjes, Matthea (moeder van Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat had ik graag ook zulke mooie foto's gehad van mijn piepkleine meisje. Gelukkig is ze nu een gezonde vrolijke meid van 11! Maar zulke foto's zijn altijd een mooie herinnering. Het is moeilijk vast te leggen hoe klein ze werkelijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen