Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 3 juni 2008

KLAPROZEN

Ik heb een zwak voor klaprozen. Ik vind het zo'n mooi gezicht die felrode bloemen. Ik droom nog van een fotoshoot met een bruidspaar of wat kinderen in een enórm veld vol klaprozen. Maar ja, eerst dat enorme veld maar eens ergens zien te vinden...
Toen ik terug fietste (ja, ik FIETSTE ;-)) van het fotograferen van een huis voor de makelaar zag ik er wat staan in de berm. Eigenlijk had ik niet de goede lens bij me (tja ik was op de fiets hè, DUS niet alles mee...) maar met de 24-105mm toch even wat plaatjes gemaakt.

1 klaproos is ook al heel mooi...

en beter een paar in de buurt dan een veld vol ver weg :-)

Tussen het gras lag ook dit nestje met eieren, het was langs de sloot, dus van een eend misschien??


Nog maar een keer terug met andere lenzen, of .... kan iemand me misschien vertellen waar dat enórme veld waar ik van droom te vinden is.... ?!

8 opmerkingen:

  1. Ja, klaprozen zijn prachtig. TOen ik jaren geleden in Bourtange was, waren de wallen helemaal begroeid met klaprozen. Zo mooi!
    Nu hier in huis een vaas pioenrozen. Ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou... hier in de buurt dus ! maar je hebt ze mooi gefliepst ! ik zal er binnenkort ook eens een paar op m'n log zetten want zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klaprozen zat ...dus kom maar hoor ;)) beroeps ??? hé das leuk ik ook !! leuk dat je mijn log een bezoekje bracht ..ik kom zeker hier ook alles eens in de gaten houden ......;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. asl je dat veld vindt roep dan even dan wil ik ook mee want die droom deel ik met je ! Jij had nog een camera mee, asl ik zoiets zie heb ik geen camera mee of zijn de batterijen op..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://kiekdeuze.web-log.nl/6 juni 2008 om 12:14

    Je had een reactie bij mijn log achter gelaten, dus ik dacht ook eens even hier kijken.
    Schitterende foto's maak je, mijn complimenten!!
    En nog bedankt voor je reactie bij mij, ik kom zeker nog eens vaker bij jou kijken.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klaprozen zijn altijd mooi, vooral zo'n veld vol. Bedankt voor jouw bezoek aan mijn log en jouw foto's zijn de moeite van het bekijken waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor je droom moet je op de Ceintuurbaan in Zwolle zijn Geertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met je 'verkeerde' lens heb je ze er toch maar mooi op gekregen, Geertje!!
    De series over Terschelling zijn schitterend, de vliegende grutto een absolute topper!
    Ik plaats een link op mijn weblog, dan kan ik je niet vergeten.
    Heb een fijn weekend, gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen