Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 19 juni 2008

Klein feestje

Klein feestje...want het was een korte reportage vandaag in Kampen, maar ook: klein feestje omdat het toch ook een feest is als je hier als fotograaf foto's van mag maken! Tijdens de ceremonie in het gemeentehuis regende het, maar daarna was het even droog en konden we gelukkig in het park ernaast wat vrolijke plaatjes maken van Joost en Hanneke samen met Franke, Lester en Jisca! (hoop dat ik de namen goed onthouden en geschreven heb...)

2 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg, ik had hier gisteren gereageerd en nu is die reactie niet doorgekomen. Ik typte dat ik de foto van de kinderen die weglopen zo mooi vind. Ziet er lekker ouderwets uit.
    En ik vroeg me stiekem ook een beetje af hoe groot het leeftijdsverschil tussen bruid en gom is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi
    het is geen Lester maar vestert

    BeantwoordenVerwijderen