Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 16 juni 2008

nieuw doek

De afgelopen weken heb ik een heel aantal fotosessies gedaan waar ik nog niks van mocht laten zien. Want verrassing. Want verjaardag. Want kadootjes. Want vaderdag. Maar deze foto's kan ik nu wel laten zien, want vaderdag is geweest :-)

Ik had laatst een nieuw achtergronddoek besteld omdat ik daar ook graag wat meer keus in wil hebben. Toen ik deze uit de doos haalde schrok ik eerst even. Er zat veel meer en veel feller blauw in dan ik verwacht had. Ik had hem grijzer gedacht. Maar Dick heeft een mooi ophangsysteempje gemaakt en met deze foto's heb ik m voor 't eerst gebruikt.

Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben, ik vind m erg mooi uitkomen, niet zo felblauw als de eerste aanblik deed vermoeden.

En ook in sepia omgezet geeft het een mooie tint. Denk dat ik deze wel vaak ga gebruiken!


Ik hoop dat de papa van Joanne blij was met zijn vaderdagkadootje :-)

4 opmerkingen:

  1. Die vader is vast wel blij met deze prachtige foto's! Het doek komt inderdaad erg goed uit zo en is helemaal niet fel van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie Geertje. Is vader zeker blij me!
    De sepiabewerking deed me denken aan the film "the Last Emperor"
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geertje

    De papa van Joanne vond de foto's heel erg mooi.
    Heb ook erg leuke reacties gehad op de foto's.
    Bedankt en succes
    Groeten Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zou voor mij het mooiste vaderdaggeschenk zijn prachtige foto's.

    OT: ik zie geen rode kruisjes dus ???

    Gr. Frans

    BeantwoordenVerwijderen