Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 7 juni 2008

trouwalbum geplakt

Altijd weer een leuke klus...het inplakken van een trouwalbum...
Vandaag hebben Mark en Eline hun album opgehaald
Zomaar even een paar snapshot van het album

Eigenlijk is het altijd weer een klein stukje "afscheid nemen" van een boek wat je gemaakt hebt. Maar het is ook altijd weer fijn als je mensen blij kan maken met een mooie herinnering aan hun trouwdag! Ik hoop dan ook maar dat er nog vaak in de boeken gekeken wordt. Ik heb deze in elk geval ook weer met plezier gemaakt!
Helaas kom ik aan mijn eigen foto's nauwlijks toe om te plakken, dat moet ook hoognodig weer gebeuren, toch maar gauw eens tijd voor maken!

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er hartstikke leuk uit. Mooi werk geleverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er zeker mooi uit ! en nou je het er toch over hebt, ik moet ook nooodig plakken !!! eh... binnenkort dan maar ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kan ook digitale albums laten maken ,,is héél leuk !!
    wordt het album voor je gedrukt !!
    scheelt weer tijd ;)
    reportage ziet er goed uit ..
    groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, dan moet je die tijd weer achter de pc doorbrengen he, om dat digi-album mooi op te maken :-)En ik vind plakken ook wel leuk om te doen.
    Bovendien zijn de digialbums van goede kwaliteit erg prijzig, maar het bruidspaar kan bij mij zelf kiezen wat ze willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig. Je maakt erg mooie foto's. Het album ziet er super uit. Mag ik vragen wat voor soort\merk album je hiervoor gebruikt hebt? Ik ben nog op zoek naar een album, en dit is precies wat ik zoek! Ik hoor het graag van je...

    groetjes,
    Geeralda

    BeantwoordenVerwijderen