Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 5 juli 2008

award


Ik blog nu een half jaartje en zo kom je in blogland van allerlei "vreemde" dingen tegen...zoals stokjes die doorgegeven worden, "blogcandy" die weggegeven wordt en awards die uitgereikt worden... Volgens mij echt iets voor de scrap-logs. Nu kom ik helaas weinig aan scrappen toe, maar de diverse logjes volg ik graag, allemaal inspiratie voor "ooit"!
Van Els (pruts) kreeg ik deze award toebedeeld, waarvoor dank! Je mag hem weer aan 7 bloggers doorgeven, maar ik zag m al op diverse leuke blogs staan, dus dat laat ik even zitten. Zou ook niet kunnen kiezen tussen een aantal mooie/leuke blogs geloof ik... :-)
Maar het is wel erg leuk als je blog gelezen of in mijn geval vooral bekeken wordt en je daar leuke reacties op krijgt. Dus allen daarvoor ook dank en ik hoop dat je regelmatig terug komt ;-)

1 opmerking:

  1. Hier had ik dus nog nooit over gelezen over zo'n ding. Ben blij dat ik hem niet heb gekregen want zou niet weten welke 7 weblog is zou moeten kiezen. Ik volg naar mijn idee een aantal zeer, zeer mooie en indrukwekkende weblogs.

    Maarre: jij van harte!

    BeantwoordenVerwijderen