Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 5 augustus 2008

dol op dahlia's

Dick is hier de dahlia-fan. Elk jaar maakt hij weer een paar mooie borders vol met dahlia's in de tuin. Elk najaar de knollen er weer uit. Netjes gesorteerd op kleur naar zolder. En elk voorjaar er weer in. Met een paar nieuwe erbij natuurlijk. We hebben ze dus in allerlei kleuren en soorten. Ze bloeien nu volop. Geniet met ons mee!













5 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd vind ik er als plant helemaal niks aan ze zijn zo "harkerig" maar de bloemen zijn prachtig en zeer fotogeniek dat blijkt ook wel uit je prachtige foto's! Mijn moeder had vroeger een Dahliatuin maar het was inderdaad erg veel werk en dan moesten we met het hele gezin er naar toe om te "dieven",ik vond het maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig en heel mooi vastgelegd! Jammer dat hier bijna niets groeit en ik geen groene vingers heb, want ik zit echt groen van jaloezie naar dit moois te kijken! Je maakt trouwens schitterende foto's, zowel de natuur (vooral die Wallis foto's) als de portretten. Bedankt voor je bezoek en reactie op mijn log ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerder vond ik dahlia's maar niks. Erg oubollig. Ondertussen ben ik ze weer gaan waarderen en vind ze zelfs mooi.
    Prachtig in beeld gebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zien er beter uit dan die ik hier op tafel heb staan. bah die waren zó dood. (ja, ik moet ze nog weggooien ; )
    had ze nog wel 5 seconden in kokend water gedaan en alles.
    maar goed.
    deze zijn schitterend.
    geniet ik daar wel van ; )

    BeantwoordenVerwijderen