Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 5 september 2008

Adriaan & Gerriët

Vandaag de trouwdag van Adriaan en Gerriët. De fotosessie hebben we gedaan bij de schaapskooi (Heerde) en nog heel even in Hattem.


Het was weer een leuke dag, een dag waarbij we het droog hielden, een dag waarop we nog in het ziekenhuis waren -alleen op bezoek gelukkig- en waar we veel bekijks hadden, een dag waarop ik op het dak moest klimmen voor de groepsfoto, en een dag waarvan ik niet verbaasd zal zijn als er nog een boete voor te hard rijden op de mat gaat vallen... :-)
Maar leuk was het zeker!

2 opmerkingen:

  1. Op het dak klimmen. Ach, jullie fotografen staan voor niets! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat het zo'n toer is om een bruidsreportage te maken maar dan heb je ook wat. Deze foto's zijn zeer geslaagd, ik vind het reuze origineel om de foto's temidden van de schapen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen