Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 15 september 2008

drukke zaterdag

Het was een drukke dag afgelopen zaterdag...Allereerst was er de kerry hill keuring in Ermelo, waar Dick met 7 schapen aan meedeed, en ik foto's mocht maken. Ik kon helaas alleen de ochtend mee dit keer.

De keuring verliep goed voor Dick, met dit lam won hij de 2e prijs bij de ooilammeren.


Uiteindelijk kwam hij met één 2e prijs en vier 3e prijzen thuis, niet slecht dacht ik zo.


Het valt niet altijd mee om de schapen te laten poseren als ze gewonnen hebben!



's Middags mocht ik nog 2 jubilerende echtparen fotograferen, met kinderen, kleinkinderen etc.
Deze 3 hadden er even géén zin meer in!
Er ligt nu dus een hele hoop fotowerk te wachten om uitgezocht, bewerkt en ingeplakt te worden, ik hoef me niet te vervelen voorlopig..

6 opmerkingen:

  1. Ook leuk die drie weigerende kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik ze zo alle 4 van de achterkant op de foto zou hebben zou ik hm nog uitvergroten ook en boven de bank hangen, want ik vind hm sùper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was al een tijdje geleden dat ik al mijn favo blogs had bezocht.

    je hebt fantastische foto's genomen !!!
    prachtig echt waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat schaap sprong van blijdschap een gat in de lucht natuurlijk !!!(omdat het eindelijk afgelopen was!)
    Die 3 kinderen heb je leuk zo bij elkaar gezet, weer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt weer voor de leuke reacties, wb de laatste foto: één van de kinderen ging zelf zo zitten, die had écht geen zin, toen heb ik de andere 2 gevraagd zich ook om te draaien, een beetje met de bedoeling ze daarna alle 3 tegelijk weer om te laten kijken (wat niet helemaal gewerkt heeft, haha) maar deze vond ik zelf ook wel heel grappig geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Geertje!

    Wat een leuk2 foto zeg van dat springende schaap: grappig! En kinderen die niet op de foto willen dat gebeurd bij ons nou nooit!!! Haha!

    Dag! Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen