Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 25 september 2008

Edwin en Fineke

Ik heb me vandaag weer kostelijk vermaakt tijdens de trouwreportage van Edwin en Fineke!

Voor de fotosessie waren we in ElburgHet was stralend weer Daarom namen ze maar lekker een ijsje erbij!
(en later nog haring....lekkere combinatie toch?)
Geef nooit je camera aan de bruidegom.... dan krijg je dit...terwijl ik deze wou maken dus...
en dan denk je tot slot nog even een mooie foto van het bruidspaar met hun kinderen te maken...zie ik thuis dat ze alle 6 hun tong naar me staan uit te steken...lekker stel :-) !

Edwin en Fineke, het was echt geweldig leuk om met jullie foto's te maken! Nog wat andere foto's staan weer op de gewone site

7 opmerkingen:

  1. ja leuk! en mooie jurk van de bruid, zover ik 'm kan zien.

    (en balen van die bekeuring!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer zeg. En ook het weer zelf :) Want zo krijg je wel super foto's met dat zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geertje,

    Jee wat een lol hebben we gehad hé ook weer heel leuk dit kan niet meer wachten op de rest.
    We zullen nog lang hierover hebben.
    Groetjes Fineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Geertje

    Ook namens mij hartelijk dank voor de mega mooie foto's !!

    Ook wij hebben het geruze gezellig gehad met het maken van de foto's
    Sfeer goed, het weer goed humeur goed, fotograaf goed ....dus foto's goed !!!

    Metchel en Clark hebben veel foto's gemaakt dus kom je jezelf nog wel een paar keer tegen op het web.

    Jammer dat je alleen maar een kop soep wilde , de rest van het eten was nog veeeeeel lekkerder

    (K) edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Geertje,

    Zoals jij bezig was met die reportage is ook echt mijn ding.
    Zoals ik je vertelde heb ik ook jaren trouwreportages gedaan maar "helaas" niet digitaal.
    Ik heb ook nog een reeks leuke aktiefoto's en een filmpje voor je, stuur ik tzt wel op ok?
    Heel veel succes verder met je werk.
    Het was zeker erg gezellig :-)

    Groetjes,

    Clark Jacobs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Clark, altijd leuk als je die op wilt sturen, thx!

    BeantwoordenVerwijderen