Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 2 september 2008

FAMILIEDAG

Afgelopen zaterdag hadden we onze jaarlijkse familiedag. Ik weet niet of de diverse familieleden zo op het wereld wijde web willen staan, dus ik hou het even bij wat algemene plaatjes.

Het was prachtig weer, dus de traditionele picknick kon weer buiten doorgaan
Vervolgens gingen we "boerengolf" spelen, wat erg leuk en gezellig was

Af en toe een bal in de sloot...

Niet iedereen hield het droog....

De allerjongste van de familie (die mag ik hier vast wel even showen), 4 weken nog maar, had het best naar haar zin


Kinderwagenparking

Ter afsluiting nog een lekker bbqen snoepjes voor in de auto vanwege de lange reis die de meesten dit jaar moesten maken!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag! En weer (!) mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg. ik sla dit soort gelegenheden meestal over, maar moest 't mss toch maar weer eens doen. leuk ook voor Peuter!

    BeantwoordenVerwijderen