Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 19 september 2008

Jan Pieter & Maaike

Gisteren een mooie lange, drukke, maar prachtige dag gehad: Nicht(je) Maaike trouwde met haar Jan Pieter, oftewel Piet! Ik mocht de trouwreportage maken, en dat is, als je ook gast bent, af en toe best wel stressen, maar ook geweldig leuk om te doen. Dit is de 3e van 4 zussen waar ik de reportage van mocht maken, en dat is toch wel bijzonder. Want met deze 4 meiden hebben we toch wel iets speciaals. Vanaf dat we zelf getrouwd zijn kwamen deze dames, met de barbiepoppen achterop de fiets, elke zomer een weekje bij ons logeren, en dat hebben ze zeker 10 jaar gedaan. Nu nog steeds gaan we elk jaar een dagje/avondje met z'n zessen iets leuks doen. Dus, best bijzonder als je dan hun huwelijk vast mag leggen!
Zoals ik al zei, een lange dag! Om 7.15 waren we (Dick was mee en filmde de dag) bij de bruid thuis om de opmaak en het aankleden vast te leggen.
Zit mn sluier goed?
Wat een prachtig weer was het voor de fotosessie, en wat hadden ze er zin in samen!
Even een visje proberen te vangen!
Toen ik deze foto van het wisselen van de ringen vanmorgen terugzag moest ik vreselijk lachen, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik m hier even opzet Maaike en Piet, maar vond het typisch iets voor jullie zo'n plaatje :-)! Als bedankje dit keer een boekenlegger gemaakt, weer es wat anders!
Wat meer foto's van de fotosessie heb ik net op
mijn website gezet.
Over een poosje hopen we een mooi album in Driebruggen af te komen leveren, tot die tijd moeten jullie het even met deze plaatjes doen.

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's. Juist die met die ringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! En die bladwijzer vind ik hèt bedankje van het jaar! Tís dat wij al bijna 12 jaar getrouwd zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die boekenlegger, zeer origineel!

    BeantwoordenVerwijderen