Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 11 september 2008

Marcel en Melissa

Vandaag een trouwreportage dicht bij huis. Met Marcel en Melissa de foto's gemaakt bij huize IJsselvliedt in Wezep. Het weer was stralend en het bruidspaar straalde zo mogelijk nog harder.

Na de fotosessie gingen we naar de broederpoort in Kampen waar het huwelijk voltrokken werd, een mooie sfeervolle trouwlocatie.

Ik probeer op zo'n dag ook altijd een aantal detailfoto's van de kleding e.d. van bruid en bruidegom te maken

En van de trouwauto bijvoorbeeld, een glimmende rolls royce dit keer

Nog een doorkijkje in de tuinen van IJsselvliedt, mét spinnenweb :-)


Voor nog wat foto's van het bruidspaar zelf: zie mijn website

Morgen mag ik trouwens weer naar deze locatie; grappig, ik denk dat ik inmiddels meer dan 60 trouwreportages gemaakt heb, en geen daarvan was op IJsselvliedt, en nu ineens 2 dagen achter elkaar....

2 opmerkingen:

  1. Ik kom hier via Toaske.
    Maar wat een prachtfoto's zeg! Ik vind het zelf ook heel leuk om foto's te maken, maar zover ben ik nog làng niet ;)
    Super..ik ga nog even verder kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die details zijn juist zo verschrikkelijk leuk! Je maakt foto's helemaal naar mijn smaak! Als ik ooit nog weer eens ga trouwen...... *lol*

    BeantwoordenVerwijderen