Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 21 oktober 2008

Christian (2)

Nog een paar van zaterdag, Christian mét zus, papa en mama.


4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi om zo als gezin op de foto te staan! Sùper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig kind. die kleine (ja sorry hoor, ik heb zo m'n voorkeuren soms ; )
    die bovente foto is ook weer schitterend! wat een kop! (of mag je dat niet zeggen van een baby? ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n klein koppie, de handen van de vader zijn nog groter! Leuke serie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie koppie heeft dat kleintje met zijn fronsende voorhoofdje.......

    BeantwoordenVerwijderen