Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 18 oktober 2008

Christian

Het blijft druk hier, met van alles en nog wat, weinig tijd om te bloggen, maar nog veel foto's te laten zien. Gisteren de hele dag een bedrijfsuitje van Dick z'n werk gehad, o.a. naar het Zuiderzeemuseum geweest, daar volgen komende week nog wel wat foto's van. Ook ben ik druk met het uitzoeken en inplakken van alle trouwreportages.
En vanmorgen was Christian al in mijn studiootje...nog maar 10 dagen oud...samen met trotse zus Kimberly! Ik heb er even snel een paar uitgezocht, de rest hoop ik volgende week ook nog een paar van te laten zien.


2 opmerkingen:

  1. Wat een lekker ding! Die tweede foto is supercute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en die foto met z'n trotse zus is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen