Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 20 oktober 2008

mooie laan

Deze foto's heb ik een paar weken terug al gemaakt, hier vlakbij op een mooie laan. Ze zijn inmiddels kado gegeven, dus ik er nu wel een paar laten zien. Het was een gezellige fotoshoot met Anita en Johan; Johan werd verrast door Anita en wist van niks tot hij bij mij voor de deur stond. Hij moest dus ineens poseren, maar dat ging ze allebei heel goed af!





4 opmerkingen:

  1. Volgens mij is dat laantje in Oldebroek, aan de Bovenstraatweg. Klopt dat? Zoja, ik heb tegenover dat laantje gewoond, aan de bovenstraatweg!!!! Vandaar.

    Fijne dag!

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel spontaan uit. Erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Inge, Nee, is niet dat laantje, maar langs de vollenhofsweg hier in Wezep, vlakbij ons huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, vooral die van hun liggend in het gras!

    en dat mannetje hieronder dan! die middelste foto! *smelt*

    BeantwoordenVerwijderen