Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 13 oktober 2008

Drukke dagen...

Het waren drukke dagen afgelopen week...donderdag de trouwdag van Eddy en Alienke. Daar waren we om half 8 's morgens al aanwezig en rond 1 uur 's nachts lagen we in ons bed...De volgende dag dus jarig, maar ook opnieuw een trouwreportage, van Herman en Patricia in Elburg. Hier hoefde ik gelukkig niet al te vroeg te zijn, maar toch op tijd op om de geheugenkaartjes van donderdag weer leeg te maken e.d. Ik had 's avonds nog graag naar de receptie van een oud-collega gewild die ook trouwde, maar dat lukte helaas niet meer...daarom maar samen met Dick lekker uit eten geweest. Dick had ook nog voor de nodige versieringen gezorgd en voor 40 prachtige rozen...mooi hè!! Zaterdag nog snel even bij neefje Christian om de hoek gekeken, en mijn verjaardag gevierd met vrienden en familie. 't was een gezellige dag, met veel bezoek, bloemen en cadeautjes, dus voelde me helemaal jarig. Bij deze allemaal bedankt voor de bezoekjes, cadeautjes, bloemen, kaarten, berichtjes hier op de weblog, krabbels op hyves en sms-jes!! Een paar cadeautjes heb ik nog te goed in de vorm van leuke-dingen-doen-met vriendinnen, dus daar kan ik me nog heerlijk op verheugen!

Nu ga ik gauw de weblog bijwerken met foto's van de bruidsparen, want dat is de hoogste tijd!

1 opmerking:

  1. Nou Geertje je hebt een leuke dag gehad zo! Lekker verwend! Ik ben nog geen 40, maar ik weet dat er wat te gebeuren gaat want ik heb Gertom ook " te grazen" genomen!

    Dag! Heb een fijne maandag!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen