Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 13 oktober 2008

Eddy & Alienke

Daar zijn ze dan, de foto's van Eddy en Alienke. Een verslagje van de dag in foto's...

's Morgens vroeg...de schoenen staan klaar om aan te doen

De bijzondere manchetknopen van Eddy

Aankomst bij de bruid...Eddy moet eerst z'n schoenen even laten zien...

Vervolgens de de fotosessie bij landgoed Molecaten in Hattem, het was er echt prachtig met de beginnende herfstkleuren. Zelfs de ijsvogel kwam nog even voorbijvliegen!

Liggen in de mooie porsche 356 speedster... dat lag niet al te makkelijk geloof ik :-)

De mooie bruidsmeisjes Esther en Willemijn
Laat er nou ook nog een mooie oude fiets staan bij Molecaten,
daar moesten ze natuurlijk mee op de foto!
Even een stukje rennen doet de jurk mooi zwieren!
Ik dacht laat het bruidspaar dit keer maar eens zelf "bedankt" schrijven...
Juf Alienke kan dat keurig netjes ;-)Vervolgens ging het bruidspaar met een heuse bakfiets naar het gemeentehuis van Oldebroek.
Deze dubbele kus is per ongeluk ontstaan...ik had geen externe flitser opgesteld, maar ik klikte 2 keer heel snel achter elkaar, waarbij de 2e keer mijn eigen flitser niet afging. Precies op dat moment kwam er een flits van een andere camera uit de zaal links van mij, waardoor de foto op deze manier belicht werd en deze grappige schaduw ontstond.Uit de kerk stonden de kinderen van de school van juf Alienke met bogen bij de deur.
's Avonds op het feest werden er kaarsjes bij het bruidspaar gebracht, die ze vervolgens in 1 keer uit moesten blazen. Ik had de flitser voor deze foto's uitgeschakeld en de isowaarde op 1600 gezet, waardoor de sfeer van de kaarsen in de foto blijft. En waardoor je bij de laatste foto van het blazen dus bijna niets meer ziet :-))

Het bedankkaartje en ouderalbumpjes moesten tussen de bedrijven door nog gemaakt worden, maar ook dat is gelukkig allemaal weer gelukt en we kunnen weer terug kijken op een hele mooie dag!! Nog wat "gewone" foto's zal ik vanmiddag op de website plaatsen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig paar zeg! Schitterende foto's ook weer!
    (klopt het dat je iedere keer je gegevens opnieuw in moet voeren of kan je het ergens laten onthouden ofzo!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's zeg. Die in de auto is superleuk en ook die schaduwkus is uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @annemarie,
    Volgens mij moet dat helaas elke keer ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!!!de foto met de kaarsjes is inderdaad erg sfeervol geworden, en de reportage is erg afwisselend,leuk!!Zo blijft de herinnering aan deze dag altijd een beetje leven!!

    Eddy&Alienke zijn er nu vast al hatstikke blij mee!!!Ze zagen er ook erg mooi en gelukkig uit....
    groet Hendrina(schoon)zus van Alienke&Eddy

    BeantwoordenVerwijderen