Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 31 oktober 2008

HERFSTSHOOT

Deze vrolijke herfstfoto's heb ik al weer een paar weken geleden gemaakt, weer op het mooie laantje bij Oldhorst, hier vlakbij.
De herfstkleuren waren prachtig en gooien met bladeren is altijd leuk!

10 opmerkingen:

  1. Die onderste foto is wel heel leuk en spontaan! Iedereen is eender gekleedt, was dat de bedoeling? Een speciale gelegenheid?

    Fijne vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag me dan meteen af of dit allemaal broers en zussen zijn, of ook weer vriend(inn)en erbij. Leuke foto's. De kleding helemaal op elkaar afgestemd. Die met het blaadjes gooien zag ik pas ook al bij een bruidsreportage van jou: erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een heerlijk gezin zeg! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor de nieuwsgierigen: het was ter gelegenheid van het 25-jarig huwlijksjubileum van de ouders, en ja het zijn broers en zussen!
    Dank weer voor de complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie entourage voor deze foto's en die laatste is weer heel leuk spontaan hoewel het gezicht van de jongste zoon er niet op staat, dat stoort mij niet hoor en in een reportage is dat natuurlijk ook geen probleem maar als het DE foto moet worden is het wat anders denk ik.
    Ik denk dat dit gezin zeer tevreden zal zijn over de mooie/leuke foto's!
    Wat ik me afvraag is, laat jij hier nu de foto's zien die voor de opdrachtgevers zijn afgevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ank, Ik laat hier meestal gewoon wat foto's zien die ik zelf leuk vind, meestal hebben de mensen dan zelf nog geen keuze gemaakt. Ik vraag daarbij wel altijd toestemming om er wat te mogen plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die onderste is idd geweldig! zo knap om een grote groep mensen er leuk en spontaan op te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Geertje,

    Alles goed met je? Ik mis je in blogland! Je ben toch niet ziek hoop ik?

    Dag! Liefs van Inge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Green tea, cherry stаlk, senna, fennel, lindеn,
    mint, oolong tea and green pure green coffee extract contain
    similar ρroperties that may prevent human atherosclerosiѕ, a сondition thаt affects 25%-30% of U.

    In other wοrdѕ, it's a pretty big deal.

    my blog post - blog.sylhetbestbazaar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The study provеd that women who got the peгiodѕ before age eleven or entered menopause after the agе of 18.


    Also vіsit my site: Equatortrekking.Com

    BeantwoordenVerwijderen