Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 13 oktober 2008

Herman en Patricia

Vrijdag 10-10 was het de trouwdag van Herman en Patricia, een stralende herfstdag!
Eerst foto's gemaakt in Elburg bij "de kop van 't ende" en vervolgens nog bij kasteel "zwaluwenburg", waar de ganzen ook even een kijkje kwamen nemen wat daar nu in het gras lag :-) Ook van dit mooie paar nog wat andere foto's op de website.



4 opmerkingen:

  1. Je treft het wel Geertje met het prachtige herfstweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi bruidspaar en je hebt ze super op de plaat gezet..... Het weer werkte ook lekker mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge wat heb ik weer veel gemist!
    Allereerst alsnog van harte met je 40e verjaardag, wat ben je nog lekker jong!!!
    Voor de rest wil ik volstaan met de complimenten voor weer allemaal prachtige foto's, de bruidsparen zullen er wel weer blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Vooral de eerste en laatste!

    BeantwoordenVerwijderen