Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 3 oktober 2008

Jan en Fenny

Vandaag weer bij huize IJsselvliedt in Wezep gefotografeerd, de trouwreportage van Jan en Fenny, samen met Zoë.



Na een week met veel regen was het vandaag een mooie droge dag. Het bruidspaar straalde al net zo hard, dus dat leverde weer genoeg mooie plaatjes op. Morgen zal ik er nog een paar op de website zetten, nu eerst naar bed!
En voor de vaste lezers van mijn weblog: komt de bruid (en bruidsmeisje) je bekend voor? Kan kloppen: haar tweelingzus mocht ik in juni fotograferen!

6 opmerkingen:

  1. Wauw..plaatjes inderdaad! En dat hààr is echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de foto van Zoë vind ik erg leuk, leuk om zo te spelen met de scherptediepte en het bruidspaar dit keer eens onscherp!

    OT: De volgende log is geen Harlingen-log hoor, ik plaats weer even wat anders tussendoor *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's weer Geertje, prachtig! Ik zou zo weer willen trouwen! En IJsselvliedt dat ken ik, heb ik ooit gewerkt. Mooi werk was dat! Is het nog steeds van het Rode Kruis?

    Dag! Fijne avond nog!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste (toevallig) bezoekje en ik heb knappe foto's gezien.
    Groetjes en tot de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi. en ik klikte ff, maar wat een mooie tweeling ook hahaha! en zoé ook natuurlijk, ik ben gèk op bruidsmeisjes =) (alleen daarom al zou ik mss toch nog willen trouwen ; ) ik zei m'n nichtje al lopen... zucht ; )

    BeantwoordenVerwijderen