Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 28 oktober 2008

Sonnema en zuiderzee...

Ik had nog wat foto's beloofd van het bedrijfsuitje dat we hadden van Dick z'n werk. Dat is al weer ruim een week geleden, maar ik was er nog niet aan toegekomen de foto's uit te zoeken. Nu even een kleine selectie gemaakt. We vertrokken al vroeg met de bus vanuit Garderen. We wisten tevoren niet waar we heengingen, dus dat was afwachten. Het bleek een enorm leuk programma te zijn. Ik was gevraagd om foto's te maken van deze dag, en gezien de locaties waar we heengingen was ik blij dat ik mijn camera meehad :-) Als eerste gingen we naar de sonnema fabriek in Bolsward, -juist, van de berenburg dus- waar de koffie met gebak klaar stond. Hier kregen we een rondleiding en mocht er geproefd worden. Vervolgens gingen we met de boot van Stavoren naar Enkhuizen (met een heerlijke lunch aan boord) waar we aanlegden bij het zuiderzeemuseum. Hier wilden we zelf altijd al eens naar toe, dus dat kwam mooi uit. We kregen een rondleiding en konden zelf ook nog wat gaan bekijken. Een fotogeniek museum, waar ik me dus lekker uit kon leven! In Garderen wachtte ons tenslotte nog een heerlijk diner, kortom een heel erg geslaagde dag! Hieronder wat foto's van de sonnemafabriek en het zuiderzeemuseum, van de week hoop ik nog wat meer detailplaatjes van het zuiderzeemuseum te plaatsen!

4 opmerkingen:

  1. Kreeg je koffie met gebak???? Niet eens een borrel met gebak???? Das raar hoor...gelukkig werd het later goedgemaakt! Ja mooi is het Zuiderzeemuseum he? Wij zijn er ook eens geweest, was ook erg leuk voor de kinderen.

    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het Zuiderzeemuseum is geweldig. We zijn daar in het voorjaar geweest en hebben er van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Inge: Ik was blij dat het KOFFIE met gebak was, daar had ik wel zin in nadat we om 6.45 al van huis waren gegaan.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige fotorepaortage. Tja om l zo vroeg aan de beerenburg te gaan schiet niet echt op natuurlijk. Dan is koffie met gebak wel beter.

    Mooi is het zuiderzeemuseum idd. Zeker met een zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen