Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

dinsdag 25 november 2008

Dikke Buik

Vanmiddag mocht ik de buik van schoonzusje Joyce fotograferen... Zwangerschapsfoto's had ik nog niet eerder gemaakt en ik kon zo mooi wat experimenteren met het licht.
Ze hebben ze net zelf bekeken en deze laatste vond Joyce zelf het "aller aller aller aller mooiste" :-) Speciaal voor jou daarom deze ook er even bijgezet!
Enne...ik hoop hier over een week of 4 een lief klein nichtje of neefje te showen!

3 opmerkingen:

  1. Wat tederend en lief! Heel mooi hoor! Leuk he om zo foto's te maken, weer eens wat anders dan trouwfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi altijd, dit soort foto's. (vind haar op de 2e en 3e foto het mooist kijken trouwens.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat deden we nog niet toen ik 24 jaar geleden zwanger was, jammer genoeg want ik heb bijna geen zwanger foto's en dit is toch heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen