Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

donderdag 13 november 2008

Erik en Laura

Vandaag was ik in IJsselmuiden en Kampen voor de trouwreportage van Erik en Laura. Het was er weer een prachtige dag voor, met een stralend paar en nog wat laatste herfstkleuren voor wat mooie sfeer.
Niet iedereen vindt de toespraak van de ambtenaar van de burgerlijke stand interessant :-)Het bedankkaartje was gelukkig ook weer op tijd klaar
We hebben o.a. foto's gemaakt op de Kamper Kogge
Erik en Laura, ik wens jullie een behouden vaart!
Op de website staan weer wat andere foto's van het bruidspaar!

O ja, ondanks al jullie massale stemmen (toch?) heeft Joyce de halve finale net niet gehaald...ik heb tussen de bedrijven door nog gestemd vandaag, het heeft niet geholpen, jammer maar evengoed super gedaan!

3 opmerkingen:

  1. Ach gossie, dat slapende kindje! Erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, idd, de herfstkleuren zijn bijna weg, door de vele regen en wind liggen bijna alle bladeren nu op de grond.

    Ha, wat leuk zo'n slapend kind tijdens de huwelijksvoltrekking....leuke foto hoor!

    Fijn weekend Geertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat slapende kind is natuurlijk geweldig!!!
    Zijn de bruidsparen nu allemaal zo jong of word ik gewoon een dagje ouder??? *lol*
    Mooie reportage!

    BeantwoordenVerwijderen