Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 21 november 2008

Henk & Anneriek

Op deze gure herfstdag mocht ik de trouwdag vastleggen van Henk & Anneriek. We hebben ons lekker niks van het weer aangetrokken en een geweldige fotosessie gehad.

Het was de bedoeling foto's in Kampen te maken, maar vanwege het weer zijn we naar huize IJsselvliedt in Wezep gegaan, waar we tussen de buien door buiten foto's gemaakt hebben en tijdens de buien binnen.

Let op de mooie details van het pak van Henk: de namen en trouwdatum aan de binnenkant van het jasje geborduurd en de initialen op de (het?) manchet van de blouse.

en wat dacht je van de roze pumps van Anneriek?

Toen we terug kwamen van de fotosessie stond er een heerlijke lunch klaar, daar waren we wel aan toe :-)

Ik denk dat we alle soorten weer gezien hebben vandaag: zon, regen, wind, hagel, sneeuw...en als extraatje kwam de regenboog ook nog te voorschijn. Henk & Anneriek, ik vond het een prachtige dag, en jullie een prachtig paar!
Op de website staan weer wat foto's van de fotosessie

6 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's!! Die met de regenboog is natuurlijk uniek, wat een treffer! En die met de paraplus en sneeuw vind ik super! Ik heb ook op de site gekeken maar vind eigenlijk dat je de moosite op je log hebt geplaatst! Wat een leuke details in zijn kleding, nog nooit eerder gezien! erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's weer, ook zo onder de paraplus! En enig zeg met die schoenen, hoe verzin je het?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mazzel, die regenboog nog! en die laatste foto is ook echt geweldig zeg!
    (en haar trouwschoenen ook super!)
    (en zie toaske's reactie en moet zo nog een keer kijken dan want wat voor auto was het, denk ik nu)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. (jaaaaaaaaaaaa die is gaaf!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Geertje,

    We zijn inmiddels weer boven water en hebben de eerste foto's bekeken. Ze zien er nu al veelbelovend uit! We willen je nog ontzettend bedanken voor de leuke fotoreportage die we hebben gehad, we hebben ervan genoten. Succes met het inplakken in ieder geval,
    Groetjes Henk en Anneriek

    BeantwoordenVerwijderen