Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 28 november 2008

Wim en Mariët

Gisteren was het vroeg dag voor de trouwreportage van Wim en Mariët. Buiten was het grijs en somber, maar daar hebben we weinig van gemerkt. We hebben foto's gemaakt in het bakkerijmuseum in Hattem en in de molen in Zalk.

Wim speelt even voor bakker

Ik was hier nog nooit binnen geweest, maar ruimte genoeg om leuke foto's te maken!

Het was een lange maar gezellige dag, het was ook leuk om een aantal paren uit de familie/vriendenkring, van wie ik eerder de trouwreportage gemaakt had, terug te zien.


Op de website natuurlijk weer wat foto's... en zodra de albums afgeleverd zijn (mijn streven is 6 weken, maar momenteel is het heel even 7 a 8 weken... hoop snel weer in te lopen) plaats ik altijd wat meer foto's op de website!

2 opmerkingen:

  1. alweer bekende plekjes, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk het bakkersmuseum! Lang geleden dat ik daar geweest ben, het was daar erg leuk!

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen