Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 15 december 2008

Drukte van belang

Een paar weken geleden heb ik ons vogelhuisje weer wat dichterbij het keukenraam gezet en vetbolletjes opgehangen. (waarom zit er toch altijd zo'n lelijk groen netje om...) Het is er meteen al weer een drukte van belang, de mezen en mussen vliegen af en aan, en roodborstje, vink en merel laten zich zeer regelmatig zien. Ik zit veel boven achter de computer, maar als ik bijvoorbeeld even koffie drink tussendoor installeer ik me voor het raam en geniet van dit schouwspel.
De pimpelmeesjes winnen het meestal qua aantal...
Dit is één van mijn favoriete bezoekers, die gelukkig vaak langs komt: de boomklever

De dennenappel die hier hangt is dezelfde als waar de pimpelmees hierboven opzit..in een paar dagen leeggepikt... ook de broodresten e.d. zijn binnen een mum van tijd verdwenen. Maar snel weer nieuwe voorraad halen!
En nu ga ik gauw weer aan de koffie beneden :-)

4 opmerkingen:

  1. Ja leuk he al die vogels? Wij hebben een zadenkrans in de boom hangen, is ook zo leuk! Zelfs roodborstjes komen erop af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig wat veel!!!! Ik ben al blij met 1 mees, mussen zijn hier wel te over!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow prachtig! als we ooit nog een tuin krijgen, komt er als eerste een vogelhuisje!

    (die foto hieronder trouwens ook erg leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen