Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 22 december 2008

Het leven is hard....

Tijdens mijn koffiepauze-voor-het-raam-met-uitzicht-op-de-vogeltjes zag ik ineens iets groots aankomen vliegen. Een stuk of 20 mussen en mezen vlogen verschrikt op uit de kamperfoelieboog... Voor eentje was het te laat...

Ik heb snel de camera gepakt en eerst met de 24-105 lens die er op zat een paar plaatjes gemaakt. Toen de 70-200 er vlug opgedraait en nog een aantal plaatjes kunnen maken voor hij wegvloog. Dit vond ik één van de beste, omdat de havik mij hier aan lijkt te kijken, en 't arme musje ook. Het mussenleven is hard...

7 opmerkingen:

  1. Oh, ik zie al helemaal voor me hoe je als een gek aan 't rennen bent om je lenzen te wisselen! Gelukkig nam hij zijn tijd, want het is een mooie foto geworden van een geweldig moment! Zielig voor het musje, dat wel, maar ook een roofvogel moet eten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je deze vogel nog zo snel en mooi op foto hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel het idd een harde realistische wereld is...een hele mooie foto! De meesten zouden te laat zijn voor een foto! Prachtig! Heeft hij de mus trouwens meegenomen, of ter plekke opgegeten?

    Fijne maandag nog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel hard, maar de harde wereld van de natuur prefereer ik toch boven die van de mens. Mooie foto heeft het je opgelverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ocharme dat musje, maar ja dat is de natuur he.
    mooie foto, hij kijkt je echt aan.

    BeantwoordenVerwijderen