Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

woensdag 31 december 2008

Kaartje Joëlle

De foto's van Joëlle afgelopen zaterdag waren niet zo maar gemaakt: ik mocht het geboortekaartje voor Joëlle maken en daar moesten natuurlijk heel wat plaatjes voor geschoten worden. We hadden een bepaalde foto voor de voorkant in ons hoofd, maar dat is uiteindelijk toch wat anders geworden... babietjes laten zich niet sturen :-) Maar het kaartje is uiteindelijk erg mooi geworden (vind ik) en inmiddels ook bezorgd (als tnt meegewerkt heeft) dus ik kan het nu ook hier wel laten zien.

Deze foto staat op de voorkant

En dit 3-luikje op de achterkant

En zo ziet dat er uit, het is een kaartje wat helemaal opengeklapt kan worden.

Voor de binnenkant hebben Elbert en Joyce een prachtig gedichtje gemaakt.

En dat is ook mijn wens voor 2009: dat God zo over hen, maar ook over ons allen waakt!
Gezegend nieuwjaar!


8 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon kaartje, echt geweldig!

    Ik wens je een heel fotogeniek en succesvol 2009 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje!

    Ook vor jullie een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2009!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig !!!

    ik wens jou en je familie een gelukkig 2009 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een superkaartje! en een mooie wens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een kaartje om trots op te zijn! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie foto's weer! Zucht...eens even kijken of ik zie welke camera jij hebt...wil namelijk een andere...heb nu een Nikon D50...

    En nog de allerbeste wensen voor 2009, beetje laat maar mag nu nog wel he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig geboortekaartje, eentje dat zo ingelijst kan worden, heel mooi zacht van sfeer. Ik wens je nog een gezond en gelukkig 2009 met veel mooie fotomomenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Ank kom ik voor het eerst op je log. Schitterend om te zien hoe dit geboortekaartje tot stand komt.
    Mooie sfeervolle babyfoto's!! Ik kom zeker weer eens een kijkje nemen,groetjess Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen