Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

maandag 1 december 2008

Pakjesavond

Sinterklaas had weinig tijd over komende week en kwam daarom wat eerder bij ons langs :-)
Gisteravond vierden we sinterklaas, met pakjes en gedichtjes. We hadden lootjes getrokken via http://www.lootjestrekken.nl/; dat werkte echt super!

Iedereen werd weer verwend, Joyce had lekkere speculaas, pepernoten én schuimpjes gebakken en de keyboard van Kimberly was het meest geliefde kado van de avond :-)Voor Christian was het z'n eerste sinterklaasfeest, al kreeg hij daar nog weinig van mee :-)

Wat een schatje hè...

4 opmerkingen:

  1. ohhh, jullie al sinterklaasfeest gevierd? Leuk! Gezellige uurtjes gehad? En idd, wat een schattig kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Renske kreeg van de sint ook een prinsessenkeyboard en dat vindt ze helemaal fantastisch!
    Ik verheug me zo op aanstaande vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat gezellig!! Daar kan ik gewoon jaloers op zijn, wij doen (om allerlei redenen) al jaren niet meer aan Sinterklaas maar ik vind het zooo kaal en als ik deze gezellige foto's zie dan denk ik met weemoed aan de tijd dat we het nog wel vierden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o man of dat een schatje is!
    en schuimpjes bakken? recept?

    BeantwoordenVerwijderen