Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 9 januari 2009

1 jaar

Gisteren was ik te druk om te bloggen, maar gisteren was de dag dat ik 1 jaar ingeschreven stond bij de kamer van koophandel...1 jaar bezig als zelfstandig fotograaf! En het was een jaar om dankbaar voor te zijn, heel wat trouwreportages mocht ik maken en daarnaast ook het nodige fotowerk kunnen doen, dus absoluut geen spijt van deze stap!

Ook schreef ik die dag mijn eerste weblog, dus die was ook een beetje jarig gisteren :-) Van een paar bezoekers per dag tot inmiddels gemiddeld rond de 50 bezoekers per dag volgens de statistieken...toch niet gek....! Maar hé wie zijn jullie allemaal die dit lezen, wat vind je ervan, en wat zou je meer of anders willen zien??
Goed, tijd voor een foto, want daar kan dit feestelijke logje natuurlijk niet zonder, vanmorgen vroeg hier in de tuin gemaakt.
Later vandaag de foto's van Harm en Geke!

6 opmerkingen:

  1. Ik ben het, die hier je mooie foto's komt kijken ;) Van harte et beide!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geniet altijd van je prachtige foto's. Enne nog veel foto- en logrijke jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een dikke proficiat !!
    en deze foto is echt "wauw" !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is een héle mooie!
    en nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals je weet ben ik één van je vaste bezoekers, gefeliciteerd ook met je zakelijk succes!!
    Wat ik graag nog veranderd zou willen zien? Nou meer grotere foto's met name vaak vind ik dat je prachtige foto's niet zo goed tot hun recht komen zo klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ook ik ben hier een 'stiekumme' gluurder.
    Ik vind je foto's heel mooi, en regelmatig kom ik hier een kijkje nemen. Dat er nog maar vele succesrijke jaren voor je mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen