Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 24 januari 2009

een album

Tjonge, wat vliegt de tijd, de hele week nog geen blogje gedaan... wel wat gefotografeerd, maar (nog) niet om te laten zien. Ik heb ook nog geen tijd gehad de rijp foto's verder uit te zoeken. Maar ik heb gelukkig wel weer 2 trouwalbums ingeplakt en afgeleverd deze week! Daar dit keer maar eens een paar plaatjes van gemaakt. Een bijzonder aluminium album dit keer.
Op naar de volgende maar weer!

10 opmerkingen:

  1. Weer leuke foto's. Vooral ook met die paraplu's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me een heel leuk werkje om het foto-album samen te stellen! Je doet het erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wederom weer mooie foto's! Erg leuk die contrasten met rose.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit dat album, waar laat je de foto's afdrukken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die paraplutjes zijn heel tof.
    prachtige albums !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Geertje,

    We vinden het albulm helemaal super. Het is nog mooier geworden dan we ooit hadden kunnen denken. Vooral met al die mooie roze details. Heel hartelijk bedankt voor dit mooie kunstwerkje.

    Groetjes Henk en Anneriek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fred http://fotogalleryfreddaenen.web-log.nl31 januari 2009 om 10:24

    Hallo
    Nu ze zijn prachtig,
    mooi bruidspaar.
    Groet
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!

    Het album (en alle andere foto's) zien er heel erg goed uit!
    Ik was nieuwsgierig wat voor fotosoftware je gebruikt voor het bewerken van je foto's. Of is dat beroepsgeheim? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ liset: "gewoon" photoshop, niks geheim :-)

    BeantwoordenVerwijderen