Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

vrijdag 9 januari 2009

Harm en Geke

Gisteren was het de trouwdag van Harm en Geke. Een mooie winterse dag! We gingen naar de Essenburgh in Hierden voor de fotoserie. Daar was het niet wit van de rijp zoals hier, maar er lag nog wel een laagje sneeuw, én ijs!

't was best een beetje bibberen voor het bruidspaar af en toe!

Maar op het ijs levert dat natuurlijk wel unieke plaatjes op!
Om op te warmen hebben we ook wat foto's binnen in de Essenburgh gemaakt.
Wat een leuke auto ook weer hè....
Op de website nog een paar andere plaatjes!

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg die foto's in de sneeuw! Ja ze zullen het af en toe wel koud gehad hebben, maar ja je moet er wat voor over hebben. En jij, had jij geen verkleumde vingers dan?

    Fijn weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto's in de sneeuw. geeft toch wel een speciaal gevoel en effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Inge: af en toe een beetje...maar ik heb hele dunne handschoentjes waarmee ik toch de camera kan bedienen, dat scheelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je heel mooi zo met die sneeuw. maar waarom vrouwen 's winters toch trouwen in korte mouwen, beats me.
    ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo
    Nou mag ik het zeggen dat ik zeg PRACHTIG vind, met hoofdletters.
    Groetjes
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto's zijn prachtig want dat gebeurt natuurlijk niet zo vaak in de sneeuw en op het ijs maar wat ik niet begrijp is dat die bruiden in de winter zulke blote jurken kopen!

    BeantwoordenVerwijderen