Dit is de privé weblog van Geertje Vierhout fotografie. Op deze weblog vind je in het archief nog veel foto's van trouwreportages, portretten en nog veel meer. Nieuwe blogberichten met trouw- en portretfoto's vind je op de nieuwe website: www.capturedlove.nl. De nieuwe website is dus een site en blog inéén, zodat alles wat met mijn beroepsmatige fotografie te maken heeft op één plek staat. Op de hoofdpagina staat altijd de nieuwste blogpost bovenaan, en in het portfolio kan je heel veel foto's bekijken. Op deze weblog waar je nu bent zal ik de overige foto's posten zoals de natuurfoto's die ik ook graag maak, maar die geen onderdeel van mijn werk zijn.Je kan ze dus allebei blijven volgen,ook via de RSS-feed die op beide blogs mogelijk is.

zaterdag 31 januari 2009

John en Evelien

Een thuiswedstrijd gisteren op de trouwdag van John en Evelien. De reportage weer gemaakt bij huize IJsselvliedt, de plechtigheid was in het boederijmuseum in Oldebroek, alles lekker dichtbij. Hier even wat "behind the scenes" foto's. Op de website weer wat foto's van de trouwreportage. Het was berekoud, tussendoor wordt Nanda even opgewarmd!
Nanda was een prima assistente gisteren, we gebruiken hier even de plaid om het felle zonlicht te filteren... zit je even lekker in het zonnetje, wordt ie weer afgeschermd...

Maar zo kon ik dus deze foto maken zonder uitgebleekte vlekken van het zonlicht.

Zoals gezegd was de trouwplechtigheid in het boerderijmuseum, daar hebben we ook de familiefoto's gemaakt...

...en als je dat in de hooiberg doet moet er wel één en ander afgeklopt worden :-)


Maar zo'n hooiberg levert wel weer leuke plaatjes op!

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, als altijd. Die hooiberg is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh echt wèèr mooi.
    Prachtig bruidspaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat de 'gom' tegenwoordig niet altijd meer een stropdas om hoeft!
    Wat zullen ze het koud hebben gehad, ik moet er niet aan denken maar de foto's zijn wel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, mooi weer. maar 'vlekken' van de zon vind ik juist altijd een prachtig effect geven! (mss niet zo professioneel, maar ach ; )

    BeantwoordenVerwijderen